träning

undra hur fan man kan ha så mycket otur som jag har just nu, eller idag blev pappa också utsatt. vi skulle precis åka iväg till träningen, men då märker pappa att bilen är låst och nycklarna ligger i bilen..så morfar fick komma med extranyckel eftersom det var deras bil vi hade. efter ett tag morfar. och då visade det sig att om man stänger dörrarna och nyckeln inte sitter i så lås bilen. heeeeelt stört. inte så härligt att vi kom iväg tio min innan träningen börja, men vi kom inte så sent iallafall så.

träningen gick iallafall skitbra :) jag är nöjd med henne. vi körde mycket svängar och volter till hinder idag. skoj! monica verkade nöjd med oss också så.

åkte till mormor och morfar och lämnade bilen sen. fick en choklad ask av dom för att molly rev mig. haha, så himla gulligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0