torsdag

jag vill ha sooommar! jag blir galen av att det är så kallt ute, går ju inte att rida nånstans. skithårt och halt är det på vägarna. blääää. skulle iallafall få åka med englunds till ridhuset imorgon, happy!

dannis tycker jag ska döpa om min blogg till KILLGALENida.blogg.se, passar nog rätt bra..men vadå det är väl inge fel på det? inte mitt fel att killar går runt och är så jävla snygga. hihi.

skapligt skönt med fredag imorgon! inte för att jag vet vad jag ska göra i helgen men skönt ändå. ska iallafall på kurs på körskolan så jag får börja övningsköra, längtar :)

Kommentarer
Postat av: Dannis

visst är jag smart, du skulle kunna bli känd på den bloggen :D

2009-12-03 @ 20:40:46
URL: http://danielladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0