seriefinal

kvällen har jag tillbringat i idrottshallen, som sagt så hade damerna seriefinal. tyvärr så slutade det 1-6 till västerås. jävla skit. galen blev jag på den där jävla sargen också, fyfan. men en bra sak var ju att det var rena guldgruvan där, om ni tänker efter så fattar ni nog. galet mycket folk var det i idrottshallen, över 600 personer.

nu ska jag nog kolla på O.C, länge sen jag kollade på de så :) men skulle inte vara helt fel om jag hade säsong tre, måste köpa den. sen kom jag på att det bara är två dagar kvar till julafton, nästan en kan man säga eftersom klockan är kvart över elva.

fyfan..


Kommentarer
Postat av: Malin

okej :) jag har varit på talangjakt och kollat på julklappar :)

2009-12-22 @ 23:45:22
URL: http://manobo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0