onsdag

äntligen är jag klar med städandet, har städat hela förmiddagen. känner mig rikigt duktig :) har varit ut en hunden en sväng också. det är tjugotvå minus grader ute!!!!! det borde inte få vara så kallt. helt stört ju. så idag blir det ingen ridning..även om jag är bra sugen eftersom hon var så fin igår. men blir inte bra för mig eller majsan om vi rider så bara att låta bli. jag har hört att det ska bli upp mot 30 minus grader på nyår :o så kallt ka det ju inte bli, då är det verkligen helt ppuckat! usch.

men nu ska jag svara på era frågor :) puss


Kommentarer
Postat av: Julia

Gott nytt år får jag säga då! :)



Jag skulle också behöva städa... Men jag är inte lika duktig som du.

2009-12-30 @ 15:05:50
URL: http://esiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0