lördag

fan va kallt det är ute, har varit 20 minus grader hela dagen typ :o helt galet. borde inte få vara såhär kallt. blev inget ridning idag, inte bra för hästarna att andas in så mycket kall luft så. men var ut och fixade och pussade på henne :) hon fick ett nytt innetäcke igår så provade det och så också.

vid ett åkte vi till heby och spelade match mot orresta, min första match efter oprationen. galet kul att spela igen. vi vann med fyra-ett :D så jävla härligt. sen hade vi julklappsbytning efteråt, jag fick bamse tandkräm. mums! haha.

sen ikväll har jag varit hem till faster maggan på fika :) jättemysig lägenhet har hon. skapligt sugen jag är på att flytta hemifrån. men tror det får vänta ett tag. nu ska jag kolla tv, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0