listaa

10 saker om mig:

1. Är du singel? ja
2. Är du lycklig? jo
3. Är du uttråkad? nu är jag
4. Är du ledsen? en liten bit
5. Är du italienare? inte vad jag vet
6. Är du gravid? nej
7. Är du full? nej
8. Är du en cooling? om jag är
9. Är du från Irland? såklart
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? förlovade

10 saker om ditt kärleksliv:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske det
2. Har du nånsin blivit sårad? ja
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille/tjej flera gånger under natten innan du somnade? OM jag har
4. Har du gillat en kille/tjej utan att berätta det för honom/henne? nja, vet inte
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? nej..
6. Saknar du någon just nu? jo
7. Är du kär? ja
8. Vill du gifta dig i framtiden? jaa
9. Vill du ha barn, hur många? jaaa, två-fyra
10. Vad är det första du ser efter hos en kille/tjej? helheten..?

 Senaste..

1. Tv programmet du såg? vet inte
2. personen som du kramade? emma
3. Personen du va med? jag orkar inte tänka
4. låten du lyssnade på? för kärlekens skuuuull
5. Personen du fick sms av? dannis
6. Du va i en bil med? mamma
7. Gick på bio med? kommer inte ihåg
8. Du kysste? .
9. Personen du sov hos? dannis kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0