juldagen

idag åkte vi äntligen till ridhuset :) efterlängtat! hon var helt galet pigg, men hon blev riktigt fin till slut. tog några skutt också. sen hem en sväng och fixa mig. sen ut till mormor och morfar idag igen :) vi åt mat och så. familjen niklasson var där idag så blev lite roligare :)

fast mindre kul blev det väl när molly (mormor och morfars hund) hade papper i munnen och jag skulle ta bort det så hon inte satte det i halsen eller nått. och så blev hon lite busig och helt plötsligt så rev hon till mig mellan läppen och näsan, kom massa blod. blev ett rätt djupt sår så vi var tvungna att åka in till sjukan..suuuuck! men när vi kom dit så tejpade dom det bara. rätt skönt att slippa styngn. bara att hålla tummarna att det inte blir nått stort ärr bara, inte så kul att ha det mitt i ansiktet. men aja, jag mår bra iallafall. tycker mest synd om molly, skapligt dåligt samvete hon fick..hon ville ju bara leka och så blev det lite tokigt. älskade vovve :) sånt händer med djur. bara att hoppas att jag får ta bort tejpen innan nyår och att jag slipper pencillin, annars går det här nyåret åt ....... i år också.

glömde ju att skriva vad jag fick igår så här kommer det lite. jag fick pengar, OC-box, spel, film, t-shirt och lite mer. och sen ska jag få en ny och större säng också :D wiiie. tack pappa och mamma! älskar er. tack till dom andra också ju, men tror inte dom läser det här.

nu ska jag gå och lägga mig. ska till västerås imorgon med emma och mamma. mellandagsrean börjar imorgon så här ska det shoppas! :):) godnatt!


love you mollan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0