första december

fan helt galet är redan december, känns inte riktigt som det men. är ju jul om 23 dagar! helt sjult. men galet mysigt är det med jul. men om det bara kunde bli lite vitt på julafton iallafall, värdelöst när det är grönt då blir man så otaggad. längtar gör jag iallafall :)

skola som vanligt idag. en rätt onödig dag, hade först en 50 min lektion på morgonen, sen 2,5 timmars håltimme och sen en halvtimmes matte. skaaaapligt segt. men var ju rätt najs ändå eftersom en riktigt pudding var däär idag. hihi.

efter skolan blev det att åka till stallet och sen väg till ransta och träna. gick skitbra idag! hon var jätteduktig i både dressyren och hoppningen. hoppade bana på ca 85 cm, vilket är rätt bra eftersom vi började hoppa igen föra veckan. kände mig så himla lycklig nu när det blev lite mer hinder, wiiiiie. love till min pålle :)

ikväll har jag bakat pepparkakor, muums! ska snart kolla på andra avenyn och sen blir det sängen :) tröttheten sitter kvar sen i helgen..

du gör mig galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0