fältstudie

idag har jag varit på fältstudie på ekebygården :) var helt okej, var mest med och kollade bara. man lär ju sig på det också. var lite roligt för alla kände igen mig för min mamma jobbade där för typ fem år sen och då hade jag varit där nån gång och så kom dom ihåg mig. sen tyckte dom att jag var galet lik min mamma, fattar inte varför dom tyckte det för vi är inte speciellt lika. sen var det några som sa att jag var lik pappa också..måste väl vara en bra blandning helt enkelt. haha. men dagen har varit bra iallafall, kan väl inte säga att den blev sämre av en sak :) hihi.

sen har jag bara varit i stallet :) longerade bara idag. sen har jag pluggat nästan hela kvällen, seegt! men aja, nu är jag av med den där uppsatsen iallafall. "bara" två prov kvar den här veckan då. blää. men nu ska jag sova, galet trött. hejsvejs


Kommentarer
Postat av: IISABEL

några planer för resten av veckan? :D

2009-12-08 @ 16:11:23
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0