annandag jul

åkte till västerås idag ju. hittade inte ett skit, sög ju rätt mycket. men sånt händer..när vi kom hem till sala så åkte jag och mamma ner på stan och då hittade jag en del saker, underkläder och skor. har äntligen köpt lila convers! har kollat på dem hur länge som helst och nu är dom minaaa. sen hem en sväng och sen ut till stallet, blev ridhuset idag igen, fick åka med kicki och carro :) gick helt okej..

ikväll har jag vart med dannis :) suger att jag inte får vara med på cupen imorn på grund av såret..fyfan. verkar som jag kanske håller på att få infektion i såret nu, så blir att åka till sjukan imorn men blir i sala då iallfall. sköönt! hoppas det inte är infektion, då måste jag äta pencellin och sen kanske det blir ett stort ärr. blääää. hoppas på att det inte är nått. men nu ska jag sova :) natti


skapligt grym jag är ibland alltså, jaaag har tagit bilden..måste erkänna att den är snygg!


Kommentarer
Postat av: IISABEL

aaw så tråkigt :(

2009-12-27 @ 15:57:07
URL: http://onlyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0