första dagen

idag började jag gymnasiet. träffade dannis och ida imorse så tog vi sälle till kungsängen. alla ettor samlades i aulan och lyssnade på några lärare och rektorer. sen träffades klassen och så, klassen är väl helt okej. kanske känns bättre när folk börjar prata mer och så. men idag kändes det sådär..jag tyckte det mest det kändes som om vi var på studiebesök och snart skulle åkta tillbaka till vallaskolan. men icke, det är ju min nya skola nu. fast jag ser det inte som en skolan, kanske kommer snart. vi körde lite namnlekar och så efter lunch. är lite pirrig inför imorgon för då kommer alla tvåor och treor vara där. men blir nog kul :)

efter skolan cyklade jag ner på stan och möte emms och mamma. köpte kalender, block, pärm, sudd..kände mig riktigt duktig! ska faktiskt bli duktig i skolan nu och hålla koll på allt och så :) hur nu det ska gå till..sen till stallet, red över vägen idag så blev en lång vända :) hon behövde springa av sig så det var toppen. blir träning imorgon :) men först skolan och sen ska jag klippa mig och bli mer blondie, liike!

blev glad iallafall när jag träffade flera stycken från 9e under dagen :) saknar alla. måste fixa så alla träffas igen.

jag saknar min oliver, fattar inte att du är borta :(

Kommentarer
Postat av: Yoursooofine^^

men menar du :D:D:D:D

2009-08-26 @ 21:14:53
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0