svaren

svaren från frågestunden:

vad är det roligaste du har haft på dig?
- ooj, det finns många saker jag ångrat att jag haft på mig. men inget har väl varit speciellt roligt, vad jag kan komma på.

vilken är din favoritfilm, repsektive serie?
jag har massa favorit filmen, men t ex. P.S I love you. har ingen speciell favorit serie, men det dinns många bra så som andra avenyn, gossip girl mfl.

favorit fotoblogg?
har ingen direkt favorit, finns många bra.

har du haft en blogg tidigare än denna?
nej, det här är min första.

har du någon tvångstanke?
ja det har jag. en av dem är att jag inte kan ha lådor/garderoben öppna när jag ska sova. sen finns det många fler.

vart bor du?
jag bor i sala, som ligger i västmanland.

har du tjänat pengar på din blogg någongång?
nej tyvärr.

vad är ditt favorit djur?
mitt favorit djur är häst, men jag tycker om dem flesta djuren.

din favorit färg?
lila

tycker du om Kenza, blondinbella, kissie, stinalee?
jag har inget emot dem, dem har bra bloggar.

vad ska en blogg ha för att locka dig?
personliga saker, kläder, sport, tips

vilka bloggar läser du?
jag läser mina kompisars bloggar och flera, kan inte säga några namn eftersom det är många.

vilken är din favorit butik?
beror på vad man ska köpa, men tex MQ, gina, hm  funkar alltid.

har du någon kille?
tyvärr inte :(

vad är det roligaste med att blogga?
att få personer från hela sverige att läsa mina tankar och att skriva av mig.

bästa sommarplagget?
mh.. jeans/skinnjacka är alltid snyggt.

vad lyssnar du på för musik?
allt! från britney spears till T.I.

varför började du blogga?
ville ha mitt lilla ställe.



Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: tack ida, för dig med som vanligt:D majsan har ju blivit superfin! fortsätt så :)

2009-04-21 @ 20:24:00
URL: http://camilla-w.blogspot.com
Postat av: ävelicious

ser det, kul att läsa svaren :)

2009-04-22 @ 15:52:50
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0