onsdag

jag har trott hela dagen att det är torsdag, men det är ju onsdag.
skolan idag, rätt kul mycket skratt iallafall som vanligt :) hade no prov, gick inte alls bra. men men..
ikväll har jag mest pluggat, känner mig riktigt duktig :) brukar inte plugga såhär bra, härligt att man börjar göra det i slutet på nian. bättre sent än aldrig :) jag blir tokig, ska ju tävla på lördag och jag har ingen jacka att ha för den är sönder och har ingen kavaj heller. ååh...

jag har iiiingen aning om vad jag ska ha på mig i morgon kväll ;o vad ska du ha på dig?

Kommentarer
Postat av: Michaela

Allt bra med dig idag? :)

2009-04-29 @ 22:53:49
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: corr

du kan få låna en av mina kavajer om du vill ? :D

2009-04-30 @ 10:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0