hejohå..

allt känns bara jobbigt just nu. så himla trött på skolan så jag håller på att gå sönder! fattar inte att jag ska orka gå först tre år på gymnasiet och sen förhoppningsviss två-tre år på polishögskolan.. men det är ju bara att kämpa, har ju varit skoltrött sen feman så det ska nog gå.

träningen igår gick riktigt bra :) fast jag tyckte det inte kändes lika bra som tidigare, men jag är ju aldrig helt nöjd så. hoppade på linjer och så, skoj :) tävling nästa lördag. red ut idag, gick jättebra!! mjuk och inte stark. men hon tappade en sko när vi red så hon blev lite öm, men hoppas på att hovisen kommer så snart som möjligt.

blir väl penselin igen, vilket bara kan draaaaa.

Kommentarer
Postat av: ester

Gymnasiet är roligare ;)

2009-04-25 @ 19:02:17
URL: http://jonasandester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0