YOYO <3

näe, nu sitter jag här och gråtter!
fyfan va jag saknar yoyo, min älskade lilla yoyo!
vi prata om när jag var grynet idag i skolan, och jag vann!
och så skrek jag det är helt sjukt bra yoyo!.
åååhh, minns allt med dig.
du har verkligen lärt mig mycket av det jag kan.
sommaren 2006, tävlingarna, allt!
allt det finns i mitt hjärta,
men ska jag aldrig få vara med dig igen?
ALDRIG?!
det gör så jävla ont att se dig glad med nån annan,
jag kan inte beskriva det, du var ju inte min förut heller,
men det kändes så, du var min prins!
du är MIN prins.
JAG ÄLSKAR DIG!




tack min prins, tack!



Kommentarer
Postat av: ida

älskling.. vet hur de känns, allt för väl.

2008-09-06 @ 21:41:00
URL: http://idabenneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0