skolkoort

skolkort idag då, blev säkert super ful som vanligt, men vi håller tummarna :) längtar tills man får korten,, men mest till skolkatalogen, kan man kolla hur alla andra blev och så :) efter skolan så vare stallet, älskling gick super bra! :D red ut en sväng, sen körde vi lite på stuben. sen var jag verkligen tvungen att smörja lite saker, måste skärpa mig, ska börja smörja MINST en gång i veckan. direkt efter stallet så blev det springa dammarna med lisa, sprang och gjorde saker på det lilla "gymmet", se satt vi och prata ett tag, hon är bra den där lisa :) nu jävlar ska jag börja springa varje dag, nästan iaf! martin är så dum och utmanar mig på springtävling, jag krm vinna :)

men du, du kan väl smsa? :)

Kommentarer
Postat av: elin

tvivlar STARKT på att du blev ful!

<3

2008-09-04 @ 22:50:17
URL: http://ellijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0