heeeeelg!

fyfan va skönt med helg! älskar´t

skolan var helt okej idag. jobbig vecka, skrivit brev 3 dagar på so (typ som prov) och så engelska prov, jobbiiigt!

jag börjar få panik med gymnaset! vi hade gymnasie info här om dagen. och jag vet inte längre vad jag vill gå.
det är finns en stor chans att jag inte kan bli polis pga min jävla skit sjukdom! den jäveln förstör mitt liv!
och om jag inte kommer in på polishögskolan för miin sjukdom så är det inte så niice.
då vill jag bli skådespelare ju, men liksom vet inte vad jag vill sattsa så. skapligt jobbigt.

efter skolan så gick jag ner på stan med dannis&lisa :) pizza och marknaden. sen följde jag med dannis hem, drack te och prata åså :) mysigt.

älsklingen fick vila idag. men var ut och fixa och så, goos :) älskar henne <3
sen blev det att hyra film, P.S I love you, blev det :) den verkar mysig typ värsta grått filmen, känner mig på sånt humör just nu..

men ska kolla filmen nu, smsa? :) <3


Kommentarer
Postat av: elin

helg är kärlek!

:)

2008-09-19 @ 21:22:26
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Det är härligt! vad händer i helgen då? :D kram!

2008-09-19 @ 21:47:16
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0