:(:(:(:(

alltså jag börja fan grina i morse! mitt hår är så jäääävla slitet så jag håller på att dö! kan fan inte hålla på och bleka det så jävla ofta. så jag får fan leva med att ha en utväxt ett tag. fattar inte varför jag får sån jävla utväxt. jag är ju blond på riktigt, kankse inte såhär blond, men ändå, utväxten ser ju fan svart ut! blir väl inte bättre för att jag färgar håret brunt eller nått, får jag väl en ljus utväxt i stället? plus att jag är blondie för alltid. mamma har iaf gått med på att betala min klippning. ringer på måndag. dem kommer väl vara tvungna att klippa av hela håret. då blir väl oscar glad iaf om det blir page?  men det här suger som fan juu! sorry, jag klagar och är helt ja, medans folk svällter i hjäl och har inte en jävla tankte på deras hår. sorry..

Kommentarer
Postat av: OscarMyrberg

hehe, ne du passar bättre i det långa :)

2008-09-20 @ 13:17:34
URL: http://oscarmyrberg.blogg.se/
Postat av: elin

usch va tråkigt :/

2008-09-20 @ 15:52:48
URL: http://ellijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0