bra jobbat karlsson...

men grattis ida susanne karlsson!
du lyckas på första provet. nians första prov och du får ig! bra start på nian..
 
fortsätter du såhär så kmr du inte kunna:
- bli polis
- bli skådespelare
- ha stor gård med massa djur
- ha massa snygga kläder
- ha super fint hemma

ah, hela ditt liv hänger på att du måste skärpa dig nu ida! annars kmr du få bo på gatan, som en hora eller nått ;o annas får vi hoppas att han jag tänker gifta mig med blir rik. äh,

äh, nu jäääävlar ska jag kämpa, hela nian! jag ska ha g på varje prov från och med nu. jag klarar det, eller hur? jag ska ha allt jag vill ha, vem vet man kanske bara lever en gång? och jag ska göra det till nått bra, försöka iaf :)

Kommentarer
Postat av: elin

smart inställning blondie ;)

2008-09-13 @ 09:22:43
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: Denise

Vill du vinna en New York inspererad header av mig? Kolla in på min blogg och anmäl dig direkt!

2008-09-13 @ 14:14:10
URL: http://finastt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0