mums!

skola idag, ovanligt va? sov hos dannis i natt :) vart trött hela dagen, men slutade tidigt :D
efter skolan så blev det stallet :) skritta bara ut i skogen eftersom jag har vart rätt sur idag, så ville inte att det skulle gå ut över majsan :) men skönt att ta det lungt ibland också.

sen ner till sala torg, galleria ju föfan! :) köpte massa smink och "smyckeshand", måste få ordning på alla smycken. försöker få min syster att köpa ett par stövlar och min vinter jacka, så jag kan få lite pengar, och nya stövlar och ny jacka :) lite smart är jag! hoppas bara att hon går med på det.

fredag imorrn :D fyfan va sköööönt! ska ha tränglöpning på idrotten imorrn, just nu känner jag mig som vääääärsta fettot så vet fan inte om jag orkar. men ska göra mitt bästa, hatar min fot, den blir helt konstig ibland när man ska springa ( ingen ursäkt för att slippa imorrn!) men det är bara att bita ihop :)

har även färgar systers hår ikväll, tror hon blev nöjd iaf :)



nu ska jag äta bulle & dricka puuuucko :D älska pucko föfan <3´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0