lördag

idag har jag mest bara tagit det lungt, idrotthallen och stallet bara :) ikväll ska jag bara kolla tv och mysa. så har mammi köpt chees bolls, älskar såna! så det där med att inte äta så mycket onyttigt får vi ta en annan dag :) men nu har jag lite tråkigt så får bli en sån här tråkig lista :) sma mig gullet :D

Tonåren:
Hur gammal är du?  14 år,  15 om 1 månad och 20 dagar
Hur tycker du att du har det hemma? skit bra med familjen, men tycker inte om huset.
Har du bra självförtroende? oftast
Kan du lita på dig själv? det kan jag väl?
Hur tycker du att ditt liv är?  bra!
Har du ett bra liv tycker du?  Jaja
Vill du ändra på något i ditt liv? men såklart!
Är du nöjd över din kropp? NEEJ
Något du vill ändra över din kropp? snyggare helt enkelt
Kan du själv säga att du tycker att du är söt ? Ha-ha

Kärlek:
Har du någon kille? neej
vill du ha kille? ja tack
Gillar du någon nu? bingo!
Som heter? det behöver du inte veta
Trivs du tillsammans med någon kille? va? ja?
Gillar du långa eller korta förhållanden mest? långa

Vänner:
Har du bra vänner?  aa
Du tycker om att va med dina vänner? japp
Har du många vänner? så det räcker :)
Vad heter dina bästa vänner? ida&dannis, men det pendlar
Vad är bäst tycker du, med få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på? få bra
 
mogenhet:
Har många sagt att du är mogen för din ålder? Haha nää
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är?  tror fan inte det
Har du fått höfter? aa
Har du kille? - fortfarande inte
Tycker du mer om att vara på stan än att vara med kompisar hemma och & leka? olika
Du älskar att shoppa?  ja, om man har pengar så.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0