heeelg!

fyfan va skönt med helg! äntligen alltså. i helgen ska jag bara ta det lungt, fast skulle ju vara roligt om nån ville hitta på nått? :) men måste till gallerian imorrn, haha, tufft att vi har galleria i sala ju! :)

Ikväll är det första gången på den här veckan som jag inte pluggar eller nått, skapligt skönt. hata skolan va. åh, jag vet verkligen inte vad jag ska gå för linje nästa år, mammi tror inte att jag orkar med samhäll eftersom jag redan är så skoltrött, så hon tycker att jag ska gå barn&fritid eftersom jag vill bli polis, skådespelare eller typ personlig assistent, men vafan.. vet inte, men det känns inge roligt. åååh, skit svårt!

nu ska jag ut och gå med dannis i mörkret :) smsa fan :)


Kommentarer
Postat av: carro.

BF är mer plugg än man tror.

Handel kanske? det är del plugg det med, men det är ju de flesta linjer

2008-10-10 @ 22:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0