älskade majsan!

ingen skola idag! åkte till gymnasiemässan i västerås ist :) det var väl helt okej. det var väl några linjer som lätt rätt bra och så, men jag orkar/hinner inte pendla, så får nöja mig med ksk :) men rooligt att kolla lite iaf :) sen när vi hade kollat klart, så tog vi bussen tillbaka in till centrum och åt på donken. jag fick inte min jävla milkcaake (staving?) inte nån jävla glass heller, men jag köpte en stor jävla muffins, skaplig fettig och god :D sen tåget hem.

åkte ut till stallet sen :) hade tänkt hoppa och så, men majsan gick så jääävla bra!  gick i form och så utan graman eller så, vilket hon inte har gjort på ett tag. så det var riktigt kul! så jag var väldigt nöjd, så jag strunta i att hoppa. men blir att göra det i morgon i stället :)

nu måste jag börja med min kompleterin i engelska som jar ska lämna in i morgon, måste ut och gå eller göra nått också. pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Maj

Vilken linje ska du gå? :)

2008-10-19 @ 12:15:51
URL: http://majlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0