soft dag

har faktist varit en rätt sorf dag, slutade 12.20 :D åkte direkt ut till stallet, red ut. gick super :) blir ridhuset imorrn, hoppa lite, länge sen nu, måste komma i gång ritkigt med hoppningen. dannis kanske hänger med ocksåå :)

ni MÅSTE läsa min kompis oscarmyrberg.blogg.se blogg, han har skrivit så jävla fint om våran klass. jag börja som vanligt gråtta, så fint liksom. min mamma läste det också, och hon blev fan tårögd. jag vill verkligen inte att 9e ska splittras, men en gång en e alltid en e :) men min klass är fan bland det bästa som har hänt mig.

här har ni låten, som påminner om 9e! (bortsätt från mamma och pappa, men det får väl vara lärarna)


And I know
We get a little crazy
And I know
We get a little loud
And I know
We're never gonna fake it
We are wild
We are free
We are more than you think
So call us freaks
But that's just the way we roll

Kommentarer
Postat av: Dannis

bästa klassen :)

2008-11-07 @ 15:38:33
URL: http://danielladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0