rolig dag :)

ja, fast det var skola och allt så var dagen faktist väligt rooooolig :D
skoj att träffa bästa klassen igen! älskar 9e <3
roligt var det ju när alla trodde jag sa nått annat än vad jag sa,
men jag skulle ju faktiskt lika bra kunnat sakt det som dem trodde (a)

efter skolan så var det fort ut i stallet, slänga på majsan alla saker och så sen iväg och träna :)
åkte fan på nya vägen, tufft va?
gick riktigt bra på träningen, trodde att det skulle gå dåligt,
 eftersom vi inte kunnat rida så hårt i några dagar, men det gick ju ändå :D
övade på att bestämma vart jag ska rida och massa, skit svårt fan :o
måste fan börja ha linsen så jag kan rida rakt iaf,
 maria trodde att jag och majsan hade vart på nån förfest eller nått. haha..
vi skulle ta en ny och snabbare väg ut på nya vägen sen från träningen.
helt sjukt så visste jag vart vi skulle, fast jag inte hade åkt där ;o respekt eller? :D

puss baby

Kommentarer
Postat av: ERIK

Vill du ha fler läsare? Kolla in min blogg och mitt senaste inlägg där du kan vinna en tävling! :)

2008-11-04 @ 17:25:43
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0