helg :D

fyfan va skönt med helg! helt okej i skolan. elevens val på morgonen då, innebandy, jag och massa killar ;) var faktiskt roligt, och gick ju bra :) sen var det innebandy på idrotten också, gick inte alls lika bra då. men mitt lag kom ju på dela andra plats så. hade no prov också, gick åt helvete. ig!

efter skolan så åkte vi direkt ut till stallet. åkte till ridhuset. tog några skutt, gick bra till slut, men nöjd eftersom vi inte hoppat på länge :) hon gick riktigt bra i dressyren också :)

blev ingen comeback idag, jag han tyvärr inte. men som jag sa igår, majsan går alltid först! men ska tänka lite mer på det där med innebandy. förhoppningsviss så börjar nästa vecka ist. tänk om man kunde få typ 3-4 till på dygnet. tänkt vad mycket man skulle hinna. har ni känt så? att det finns massa som ni vill göra, men det finns ingen tid?

ikväll blir det idool och bara ta det lungt. ikväll ska lars ut eller hur? eller så får vi hoppas på att han har skärpt sig.
pussheeej!


älskar låten, typ ryser av den. iaf refrängen :)

Kommentarer
Postat av: karin

bra låt det där :) mysig blogg har du !

2008-11-19 @ 00:01:07
URL: http://seventeen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0