västerås!

skola idag då, sjukt skönt sluta 11.30 :D cykla ner på stan med dannis, lisa och oscar, fika och så :)) sen åkte jag, benne och dannis in till västerås. hitta två linnen och ett par örhänge. hittar fan aldrig något till skolavslutningen, förslag? :)) sen ut till stallet, låångkarlsonger på! tog dt rätt lungt idag med, gick helt okej.


just dt, vi var ju på strömsholm i måndags med älskling. majsan var super duktigt! dem hitta iaf ett stort magsår :( blir medecin och nytt foder occh maassa gräs, så ska dt bli bra :)) jag är iaf glad, ska rida precis som vanligt :)) jag som trodde att min älskling skulle få gå på bete hela sommaren.

whioo, jag är glaaaaad :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0