men tja!

hejdu :))
åkte ut till stallet rätt tidigt idag. mocka ur boxen och så, jobbigt men skönt när dt är klart! va ute och gick lite med majsan oxå så hon fick äta en massa + att jag blev lite solbränd ;)) maajsan kanske har magsår, kicki och dem hade träffas anette i torsdags och pratat med henne och hon sa att hon kanske magsår eller nått eftersom hon rapar och är så smal så jag ringde anette på kvällen och prata med henne om magsår och sånt, länge sen jag prata med henne ju. så pappa ska ringa vetrinären på måndag så han får komma och gå ner i magen och kolla om hon har magsår. fan om hon har dt, då kmr jag typ inte få rida älsklingen på hela sommaren, och då får hon förhoppningvis gå på bete hos anette och hon bor ju rätt långt iväg så kan inte åka ditt varje dag :'( men får verkligen hoppas att dt inte är nått. efter stallet så var de hem och fixa sig och sen till marie och magnus ett tag. sen till kyrkan på idas komfimation :)) lite lång tråkig men men.. sen hem till ida, roligt roligt :))) nice att vi är lediga måndag och tisdag!

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0