han <3

måste bara få ur mig lite saker..

jag vet att jag måste glömma dig, men det är inte så lätt. Jag tänker på dig väldigt ofta och drömmer om dig varje natt, allt är så bra i mia drömmar, men jag blir bara besviken när jag vaknar. Jag har nog tyckte om dig väldigt länge, innan jag riktigt förstog dt, har bara inte fattat det. det är skit jobbigt att tycker om någon så mycket, och så vet man att man aldrig kommer få den personen. nu har jag tyckte om dig så länge och jag vet inte vad jag ska göra, jag föröker glömma, men det går inte, man ka inte bara glömma en sån fin person som dig. en sak vet jag helt klart iaf, du kommer alltid finnas i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Ronja

åh, jag vet precis hur det känns ;c det suger, men jag lovar du glömmer han. Tog ett tag för mej, men igga personen totalt så ska du se :)<3

2008-06-16 @ 20:19:49
URL: http://straaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0