wooho :D

happy ju :D
månsan idag med dannis, konstigt nog så var jag på en strand typ en hel dag, inte ofta ida karlsson orkar det :) vi bada lite och så, åkte trappt båt oxå, jävla dannis och pytta i mig, haha, fast hon fick igen sen (: sen nu ikväll så visade sig att jag hade blivit brun oxåå, :D:D sen ut och rida älskling, gick super! red över bommar och så (: sen nu ikväll har jag fixat mitt rum, så nu är det typ klart, bara lite små saker som ska handlas (: sitter vid systers nya data nu, skapligt soft  (:

på tisdag blir det v-ås med eve, skoj (:


Kommentarer
Postat av: evelina

sv; haha aa sjukt kul vare och se :)



skojskoj (y)

2008-07-25 @ 14:05:25
URL: http://eveeeee.blogg.se/
Postat av: emma pema karlsson

juste, MIN data xD

2008-07-27 @ 19:06:04
Postat av: Maria lundgren

På harmoniq i västerås =)

2008-07-27 @ 23:54:45
URL: http://mariaelviralundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0