brika paradise (:

igår åkte vi buss till sthlm, sen gick vi på båten (: jätte god mat, och efter rätt, så nu vill jag inte veta hur mkt jag har gått upp. på knällen/natten så sjöng jag och emma kareoke (svaning?) "aldrig ska jag sluta älska dig", hahaha! fyfan, när vi skulle gå upp på sen så gick emma före mig, och så snubla jag och tappa skon, så börja musiken, så emma stog där ett bra tag och bara vänta. hahaha, måste sätt as kul ut :D köpt massa godis och så i tax free (: i morse åt vi värsta goda frukosten, älskar att äta frukost och så på båtar och hotell!

i morgon kmr hooovis, äääntligen :D sen blir det v-ås med familjen, shoppa (: blir inge sthlm i morgon, gick typ inga tåg och såå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0