värdelös.

just nu känner jag mig helt jävla värdelös! försökte göra matte nyss, gjorde två sidor. gissa hur det gick? så sjukt jävla dåligt. måste göra 9 sidor tills imorrn så att jag fattar något och kan göra om matte provet, eftersom jag var tvungen attt få ig.  jag blir tokig. jag är fan inte bra på något. ååååååhhhh!!

SORRY, men ibland får man vara lite sur och deppig. var tvungen att skriva av mig lite.

koort dag idag. var bara på tre lektioner, skööönt! körde  lekar på so, kul ju ;d
efter skolan åkte jag och pappa till ridhuset. hoppade :)
gick jääääättebra! jätte nöjd med pärlan <3

nej, nu måste jag göra te så jag blir pigg, blir väl klar med matten sent i natt så måste bli lite pigg.
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: helene

sv: tack :D jag såg också på Titanic =)

2008-12-17 @ 18:39:44
URL: http://alltidhelene.blogg.se/
Postat av: carro.

säg till om du vill ha hjälp va :) jag bor ju inte så långt bort och hjälper gärna till om du vill det.

2008-12-18 @ 07:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0