GOTT NYTT ÅR!

Nu var sista dagen på 2008 här.
har varit till stallet och duchat. var till ridhuset, gick rätt bra :) 

nu måste jag städa hela huset, kommer ju lite folk hit ikväll. sen går vi väl vidare till någon fest, sen vid tolv så är vi vid torget :) ska hem till dannis vid 16.00 och äta med henne och bella (hennes mamma), dem är gulliga dom! eftersom pappi och mammi ska till mormor och morfar ikväll och äta och allt, och emma skulle till sin kompis och äta, så fick jag äta hos dannis :d hahaa, det där blev kompliserat ;d

2008 har varit för det mesta ett roligt år. men jag har inerst inne mot dåligt över kärleken, men så är det när man är olyckigt kär. det blir nog bättre nästa år, för då ska jag glömma han! jag läste faktiskt i en tidning att jag kommer få en romantisk vår och att ikväll kommer den kvällen jag har väntat på! :D jag är iaf nöjd med 2008!

det här händer 2009:
- åka till rhodos med bästa klassen
- operara mig
- starta dressyr med majsan
- sluta nian :'(
- börja gymnasiet

sen är det massa mer, men det avr väl det jag kom på nu.
Imorgon får ni se vad jag har för nyårs löften.
nu måste jag gå och städa.

GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0