ttjena bloggen (:

regn,regn och ännu mer regn!

idag har jag inte gjort så mycket, åkte ut till stalet vid 17.00. ssyster reeed :D sant ju! nån av oss skulle ut med pysen innan mamma skulle sjussa mig till stallet, så sa jag, du får välja på att gå ut med pysen eller följa med till stallet. då tog hon stallet (: longerade henne först, sen travade hon runt själv, gick ju super bra! hon som inte har ridit på mer än ett år, tror faktigst hon har saknat det lite (: men super kul iaf, hoppas bara att hon vill fortsätta! efter stallet så gick jag och lisa ut och gick, skönt att prata av sig lite, och samtidigt bränna fett :D

imorgon blire heby med englunds, ruuligt (:
moooors <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0