regn och blondare

helgen var helt okej (: skulle vart på the voice i lördags men sen vissa det sig att jag inte hade pengar, så det sket sig. det sög riktigt ordentligt eftersom jag har planerat att åka dit i flera månader, men men.. i går morse så var jag och fikade med ida och dannis. sen stallet, stubbåker (Y) gick helt okej, men inte lätt och rida när man får massa vatten i ögonen och det blåser så in i helvete! roligt att det har regnat i hundra ååååååååår. efter stallet hängde jag och dannis med ida till charm, nice att jag hade atlanten i skorna sen. haha. sen kom ida och dannis hit så sov dem här, mysigt (: 

idag har vart i stallet, red ut, typ översvämning i skogen och i alla dikten + att hela ridbanan är full med vatten, mysigt liksom.. men ruligt är det att rida i alla vatten pöllar (: har blivit blondare och förhoppningsvis dummare också :D blev riktigt bra för att vara jag (: ikväll ska jag smörja tränset som jag tog med hem så jag har nått att göra, sen blire teeee. i morgon är det sista dagen på sommarlovet, mh, ska man hitta på då?

smsa gullet? :D

Kommentarer
Postat av: elin

ida är blondie :*

2008-08-18 @ 21:30:11
URL: http://ellijonsson.blogg.se/
Postat av: carro.

Jag vill också ha stubbåker :(

2008-08-18 @ 22:29:24
Postat av: bella

haha nej tyvärr inte. har inte en aning om hur man fixar sånt :P

2008-08-19 @ 13:02:49
URL: http://bellysblogg.blogg.se/
Postat av: elin

men du är snyggo :) mitt blondiesnyggo!

2008-08-19 @ 18:53:47
URL: http://ellijonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0