kkkallt!

usch va jag fryser, man ska fan inte frysa i augusti ju! jag vill haaaa sol! liksom typ två veckor kvar på sommarlovet och så ska det vara skit väder, fyfan. kan väl regna när vi går i skolan ist, men inte nuuuuuuuu.

igår blev det västerås med eve (: hittade inte alls mkt, typ en jacka och ett nagelak. men får åka in nått mer innan skolan börjar, vill ha maaaassa nya kläder ju! funderar på att sälja lite av mina kläder, men vet inte hur och till vem? vi får väl se..
jag och eve åkte iaf med dannis och hennes mamma hem, gick inget tåg och vi orkade inte vänta på eves mamma. när jag kom hem så var det bara ut till stallet, mysigt med spöööregn, så hon fick vila. men tog in henne och gav medecin och mööös lite <3 efter stallet vare bara hem och dusha, sen hem till dannis och fixa oss. sen ner till grillnatta, det söög! inte mkt folk alls så vi gick ner till natti och hyrde en film, brokeback mountain blev det (: mysigt..fick present av elin/ida eftresom foppa bodde här i en vecka, 5 påsar med djungelvrål! haha, och jag som ska börja dra ner på sånt och börja träna.. haha, men får äta upp det först då (a). ajuste, idag åker dannis till bulgarien! fyfan, skapligt avensjuk man är va.

idag ska jag nog bara ta det lungt och kolla på film, blir stallet när mamma kommer hem (: pusshej

Kommentarer
Postat av: evelina

sv; hehe ja vet!

2008-08-06 @ 21:35:01
URL: http://eveeeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0