8e blir 9e

första skoldagen idag, jag tyckte faktiskt det va kul (: skönt och träffa klassen igen, en del har man knappt inte sett alls i sommar ;o mkt skratt blev det iaf (: fick vårt nya schema och så, schemat var inte så roligt, går till 15.15 tre gånger i veckan, och dem andra vid 13.30-14.00, men det får väl gå. efter skolan gick jag och dannis ner på stan, köpte godis till i morgon, tärnabadet ju, roligt att vara där om det regnar och är kallt, men men (: . sen var jag bara hemma och tog det lungt innan mamma kom hem, åkte ner på stan, köpte "sömntabletter" inte rikigt som sömntabletter, dem jag köpte var typ mest lugnade och man fick lättare att somna och inte lika alvarligt som sömntabletter eller vad man ska säga. så nu hoppas vi på att jag ska somna lättare och inte behöva ligga i sängen i ca 3-4 timmar och inte kunna somna. kommer nog bli gladare och så också, jag som redan tycker att jag är glad, haha.. nice att jag inte ska drika cola eller tv eller nått efter 4 på dagarna, hur ska jag klara mig? vill ju drika te nu på hösten/vintern, men får bli massa oboy ist (:


Kommentarer
Postat av: ida

jag hade oockså nån typ av sömntabletter, de funkar faktiskt rätt bra. :) iaf gjorde de de för mig. man somnar typ asskönt. :D

2008-08-20 @ 21:28:16
URL: http://idabenneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0