40 års fest!

igår var jag ute i stallet redan halv åtta, eller strax efter halv. det är faktist riktigt skönt att vara ute i stallet på morgonen, vet inte varför men sån mysig känsla bara. haha. sen hem och fixa, sen kom mormor, morfar, farmor, seth, allan och greta vid elva. morfar var så snäll och satte upp lite saker i mitt rum :) sen åkte dem, sen klockan tre så kom massa folk :) super kul hade jag iaf :D kent är fan en av dem roligaste jag känner, haha. var mkt rolligt och trevligt folk här :) men skapligt kallt det var! hade tre tjock tröjor och långkalsonger på mig, men frös fan ändå ;o höst nu ju. lilla adrian var ju också här, har inte sett han på några månader och han hade blivit rätt stor, och riktigt tjoooock! hehe (: efter ett kul dag/kväll så somna jag för en skull riktigt fort.

idag har jag mest bara slappat. stallet på dagen :) majsan har varit sur i tre dagar när jag har ridit, så idag satte carro upp, och det gick ju bra till slut. blev lite arg på henne, men det vara ju inte så länge, hon är ju så söt så! :) jag förstår henne faktist, jag skulle tycka det va skit jobbigt och springa runt och jobba. haha :) efter stallet så träffa jag lisa vid dammarna sen sprang vi runt, super duktiga är vi :)

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0