orka rubrik?

prao hela veckan då :))) riktigt kul! i måndags gjorde vi inget speciellt var bara hemma. igår var vi till kamenskys, carro träna, gick ju skit bra för henne med båda hästarna :))) carro hjälpte mig med majsan igår oxå som inte alls gick så bra, hon lyssna inte på sjänkeln eller nått. idag så var vi till solvalla och besikta bella, och så var vi till v-ås, synd om mamma och pappa nu när jag set nya ridsports butiker ;D idag gick majsan riktigt riktigt bra, jätte fin :D nu viill jag vinna massa pengar så vi kan köpa en hoppponny, och ändå behålla majsan! vill verkligen inte göra mig av med henne, jag klarar mig inte utan henne. aja, dt fixar väl sig nån dag :)))

puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0