ny mobil :)))

soov länge idag, sköönt! :D sen åkte vi till arver och köpte en mobil av kent :))) fattar inte hur han har lyckats ha den ett tag, men inte en reeepa ;o aja, blir väl några nu när jag har den. så nu har jag comviq kompis såå nu får ni sms massa! :D ut till älskling sen, red ut. gick väl sådär i början, men gick bra till slut :))) ikväll ska jag bara ta dt lungt och städa mitt rum, som tur är ska mamma hjälpa mig, annars blir dt väl aldrig klart! ;)))  härligt att jag fick reda på igår att jag har massa omprov kvar sen i 7:an igår, härligt att hon säger dt nu. som tur är så räknas dt inte in på vårens betyg heller men ändå, ska göra två prov och en komplitering efter praoen ;o härligt ida!

tingiling <3

Kommentarer
Postat av: evelina

Tack , men jag har fått en massa kritik och sånt ; s

2008-04-13 @ 11:14:07
URL: http://eveeeee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0