En helg jag aldrig glömmer

Kan fortfarande inte förstå att jag fyller 20 år idag. Känns så mycket, hela 20 år. Lite ångest måste jag erkänna. Jag som alltid sagt att jag skulle ha barn när jag var 20 år och här sitter jag utan pojkvän och barn haha, men börjar inse att jag hinner med det ändå. 
 
Imorse blev jag väckt av familjen, så mysigt! Åkte iväg och städade lokalen, gick snabbt när vi hjälptes åt. Sen kom mormor, morfar, gammelmorfar och Dannis över på lite födelsedagsfika, trevligt :) Avslutade min födelsedag med familjemys till Johan Falk, väldigt bra avslut!
 
Trots att min födelsedag var ganska lugn så var det betydligt mer firande igår (lördags), då jag firades ordentligt av släkt och vänner. Lyxade till det ordentligt (man fyller ju bara tjugo en gång) och var iväg till Sara och blev fixad, inte så ofta man blir sminkad och så. Så var riktigt roligt :) Sen körde festen igång, hade hyrt örnstugan för att få plats med alla. Nästan hela släkten kom och dom närmaste vännerna. Fick jättefina presenter, helt otroligt verkligen! Kvällens bästa var när min vän Linnéa överraskade mig, hon bor i London och hade sagt att hon inte kunde komma hem. Men helt plötsligt stod hon där, lyckligaste studen på länge. Hade en obeskrivligt bra kväll men mina underbara! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0