12.09.06

Har haft en skön ledig dag idag. Började dagen med att vara till läkaren en snabbis, det gick bra! Sen åkte jag och Dannis ut till Alexandras jobb och åt frukost, mysigt. Sen var jag med henne och handla och så. Åkte ut till Loppan efter det, red ut och galopperade en längre vända. Red på en jättebra sträcka där man kunde galoppera hela vägen, precis vad vi behövde. 
 
Sen åkte jag ut till Majsan, red över till sorf för att köra igenom henne ordentligt. Tänkte ta några skutt också, men när jag skulle hoppa fram så hamnade jag på backen..Helt och hållet mitt fel! Men bästa älsklingen var så duktig och stannade vid mig. Sen var hon fin genom resten av passet. Känns som vi verkligen är påväg tillbaka. 
 
Ikväll har jag varit till västerås och spelat minigolf med Dannis, Lövet och Krille. Nu ska jag lägga mig och tagga för jobb hela helgen. Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0