In the end we only regret the chances we never took

 
Min första lediga dag på väldigt många dagar, hade tänkt mig lite sovmorgon men blev träning i ransta halv nio istället. Men var riktigt skönt att vara dit tidigt! Det gick riktigt bra! M tyckte markarbetet hade blivit mycket bättre på en vecka, så det var super skönt. Hoppningen var klockren. Fick fina kommentarer om min lilla ridtravare.
 
Var ut till L på en gång. Blev hoppträning för Sara, bästa hon. När jag fick ordning ordentligt på alla grejer så kändes det kanon bra! Så nu känns det bra med båda pullorna inför helgens tävling :)
 
Har varit till Västerås idag med Alexandra, blev väldigt många timmar där men det var mysigt! Fick med mig lite saker hem så det var ju super, fast dock inget till i helgen men det löser sig väl. Nu ska jag mysa lite med familjen, blir lite jobb imorgon. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0