Prom day is here

Var upp vid nio idag och åkte ut till stallet på en gång. Longerade lite i solen, hon var duktig! Hoppas verkligen mitt hjärta ska bli bättre nu, vill kunna köra igång helt och så vill jag självklart mest av allt att hon ska må bra.

Nu ska jag duscha av mig lite och sen åka ner på stan till Linn och fixa håret :) Spännande! Sen kommer Johanna och sminkar mig vid två. Så kommer ha fullt upp i några timmar. Men än så länge är jag iallafall inte nervös, jag blir ju aldrig det. Men idag känns det som det finns risk för det, jag vet ju inte hur man gör när man är nervös? Haha herregud..

När håret och sminket är klart så ska jag troligen en sväng till Stina och träffa mina snygga klasskompisar. Sen ska det tas lite kort och så innan vå går in på hotellet. Men vi hörs imorgon, om jag överlever röda mattan vill säga. Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0