12.05.24

Grattis till mormor som fyller år idag! Jag fyller om ett halvår precis, fast nitton är väl ingen speciell ålder men.

Började dagen med att strunta i sovmorgon i två timmar och åkte istället till skolan och gjorde matteprov. Det gick bra, så det kändes skönt! Sen köpte jag och dannis dricka och satte oss i solen, skönt. Provade den nya loka med lakrits..crazy! Hade en rätt skönt skoldag, som slutade halv ett.

Tog en promenad hem med Dannis, lökade som tusan!! Åkte ut till stallet nästan på en gång, blev en promenad i solen. Älskar den här värmen! Imorgon tänkte jag att jag skulle rida, äntligen! M verkar mycket piggare nu och har fått upp vikten lite. Lycka.

Har varit och träffat mycket bra tjejer idag också. Var till Corrs nya lägenhet, hur fin som helst!! Blev provsminkad av Johanna till balen, kommer nog bli riktigt bra :) Sen var vi och köpa lite tjockissaker, mumms. Var roligt att träffa dom knäppisarna, behövde det kände jag.

Ikväll har jag varit på fotboll på sveboäng med tjejerna. Skojsigt :) Nu lär jag kolla igenom historian igen till imorgon. Vi hörs. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0