12.05.23

Började dagen med att gå hem till våran förra lärare med klassen. Vi fick en jättegod frukost där, så himla gullig. Hade en jättemysig förmiddag med klassen. Det känns att det inte är långt kvar nu. Börjar inse att man kommer sakna klassen och allt. Usch!

Efter skolan så åkte jag direkt ner på stan och till frisören. Blekte bort utväxten och toppade lite. Så himla skönt att bli av med utväxten, så nu är jag super blond igen! Blir alltid så bra med utväxten hos linn för hon får alltid till det så bra, utan kant och så.

Kom hem till nybakade bullar, underbart! Blev en sväng ner på stan med emma och mamma. Sen har jag varit ut till stallet, fick sällskap av mamma. Longerade idag också, hon verkade må bra. Hon åt som vanligt så! Skönt!! Nu ska jag fortsätta plugga lite, sen blir det greys anatomy. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0