12.05.21

Så var det måndag igen. Har varit en väldigt lång dag, mycket som har hunnits med. Började dagen med film i skolan, skönt. Slutade runt två. Var hem en sväng, sen åkte jag till västerås med syster och mamma. Var först ner på stan, sprang runt i alla skoaffärer efter ett par skor till studenten. Till slut så hittade jag ett par, hoppas det blir bra :) Sen var vi och hämtade balklänningen, som fick sys in mer ändå..Så det kändes ju bra! Haha. Nu satt den bra iallafall! Sen var vi ut på erikslund en sväng, köpte lite saker till studenten och åt på ikea, mums :)

Åkte ut till stallet direkt när vi kom hem, till en häst som verkade ha ont i magen. Troligen på grund av att hon fick gå i en liten sommarhage på eftermiddagen. Hoppas på att det inte var något allvarligare..Jag blir så trött. Var och handlade med mamma sen också. Nu ska jag gå och lägga mig, är helt slut och har jätteont i huvudet! Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0