STUDENTVECKAN

Då studentveckan handlar om att njuta av sista tiden, festa och ha jävligt roligt så har jag inte hunnit med att blogga, har ju varit fest varje kväll så. Men tänkte skriva lite om varje dag, mest för min egen skull.

Måndag - Vikinga fest Började med att kolla på film i skolan, lite lagom sådär. Sen fick vi sluta, blev en sväng på stan. På kvällen förfestade klassen och några till här hemma, jag fick väl ingen bra början på kvällen men till slut så blev även jag taggad. Vi drog oss mot fittön där det var massa studenter och annat folk, hade en riktigt bra och rolig kväll.



Tisdag - Mösspåtagning/Brännvinsbrännoll Hade mösspåtagning i skolan klockan nio, skaplig känsla att äntligen få sätta på sig studentmössan. Efter det fikade vi med våra underbara lärare. Tror det kom lite tårar hos alla. Fick sluta efter det, då åkte jag hem en stund och tog det lugnt och var till stallet. Sen ner på stan och fixade allt inför cykelracet med Alexandra. På kvällen förfesta vi lite hemma hos Dannis och sen var vi till månsan, blev ingen brännboll, men det var ganska kul ändå.



Onsdag - Cykelrace Jag var upp till Alexandra och fixade oss, vi skulle likna prinsessor men lite inslag av gamla och 80-tal. Riktigt snygga blev vi iallafall! Vi åkte sedan till Linnéa där vi förfestade lite. Sen cykla vi mot skolan och sedan körde vi igång cykelracet i spöregn. Även om vi blev dygnsura och att det inte var världens roligaste stationer så hade jag skit kul ändå!! Blev pizza med klassen efteråt, aldrig varit så gott tror jag. Var hem och bytte kläder efter det och sen var vi upp till månsan en sväng. Var inte så mycket folk där så efter många om och men så gick vi till Tildas pojke.



Torsdag - Flakfixande Idag var vi ut till Linnéa på landet och fixade flaket till imorgon. Blev riktigt bra faktiskt! Klockrent att Elin ritade alla i klassen. Haha. Ska bli galet kul att åka flak! Blev lite mys fika efteråt. Kommer sakna min klass! När jag kom hem så städade vi och fixade hela dagen. Var ut och hämtade maten och så. Har varit hem till Dannis och fått naglarna fixade, så snällt! Nu ska jag lägga mig och kolla på one tree hill, när dom tar studenten för att det ska bli lite mer stämning, för imorgon är det våran tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0