sju år med min älskling

Idag är der sju år sen jag träffade min fina för första gången. Det känns som det var igår vi red runt i spöregnet och jag hade ingen kontroll alls på dig. Men något fick mig att vilja fortsätta jobba med dig och det lär ha varit det bästa val jag har gjort i hela mitt liv. Det var meningen att det skulle vi bli vi när jag satte upp den där lappen på sorf, det var ödet.

Jag kan inte förstå att det redan har gått sju år. Jag var bara elva år, jag var ett litet barn när du kom in i mitt liv. Du har varit vid min sida under större delen av min uppväxt. Du har funnits där under alla svåra tider och det är alltid du som har fått mig att vilja och orka fortsätta med allt. Du har gjort mig till en bättre och starkare person.

Under dem här åren har vi verkligen bevisat för alla att vi klarar allt tillsammans. Och då menar jag verkligen allt. Folk som skrattade åt mig när jag sa att jag ville tävla hoppning med dig lär nog ångra sig idag. Vi bevisade att med kärlek och hopp, så klarar man allt. Du har utvecklas minns lika mycket som jag och det har vi gjort tillsammans. Jag är så stolt över dig.

Jag älskar dig, Merry Annbell. Always and forever




Kommentarer
Postat av: mickis

ni är ett sånt himla fint och starkt ekipage.

en stor prestation som ni gjort tillsammans.

ni är så himla duktiga!

och du ida är helt otrolig, du har så himla god hand med henne! :)

all lycka till, till framtida prestationer! :D ♥♥

2012-06-27 @ 20:42:45
URL: http://drommanderyttare.blogg.se/
Postat av: Tilda

Vilken liten plutt du va på 4:e bilden <3 :)

2012-06-28 @ 11:48:35
Postat av: mimmi

fina tillsammans! :)

2012-07-02 @ 20:19:28
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0