Det är över nu

Jag har tagit studenten. Nu är det över efter tretton år i skolan. Det känns både bra och dåligt på samma gång. Jag vet faktiskt inte vad jag känner, är helt tom. Men tror inte man kommer förstå det fören i höst.

Jag hade en jättebra dag igår med champagnefrukost-kyrkan-avslutningsmiddagen-studenttåget-torget-flaket-mottagning hemma-hotellet. Alla var så himla fina. Var en blandad känsla över hela dagen, både glädje och sorg. Det är ju trots allt nu vi ska klara oss själva och bestämma vad vi vill göra med våra liv. Det känns spännande men även lite skrämmande.

Det var en underbar stämning i studenttåget, obeskrivlig. Det var hur roligt som helst att åka flak!! Det borde verkligen alla som tar studenten göra. När jag kom hem så var det massa folk här. Släkt och vänner, underbart att få träffa alla. Fick smycken, glas och pengar, inte dåligt. Senare på kvällen åkte jag och Carro hemifrån, plockade upp Alexandra och Jocke, sen blev det hottan för hela slanten. Jag hade en bra natt som avslut på min studentdag!

Tack till alla som gjorde min dag oförglömlig ♥


Kommentarer
Postat av: ITAAA

Grattis till studenten!:)

2012-06-09 @ 21:52:49
URL: http://itaaa.blogg.se/
Postat av: ♥ Ida - Hon som föddes med LKG

Grattis till studenten :) Det är två år kvar tills jag tar studenten, det känns länge nu men det går säkert snabbt :)



Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken och läs så får du reda på det! :D Om du undrar något så fråga gärna, men kika in i kategorin LKG först för svaret på din fråga kan finnas där! :)

2012-06-09 @ 22:14:50
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postat av: Isa

Sv.; stort grattis till studenten !! :D jag ska flytta till bergenstjernas väg bakom valla. Typ vid anfarten där finns gula hus med lägenheter :)

2012-06-11 @ 22:50:37
URL: http://annaisabellakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0